آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۱ ب.ظ

انواع ماشین لباسشویی های سطلی و اتومات

ماشین لباسشویی های سطلی و اتومات

 

تعمیرات لباسشویی و تعمیر لباسشویی 


هرچند که ویژگی ها مکانیکی ماشین لباسشویی ها که در ابتدا گفته شد نسبتاً برای تمام ماشین لباسشویی ها یکسان است , ولی مکانیزم کار همگی ماشین لباسشویی ها یکسان نیست . به طور کلی دو نوع کلی برای ماشین لباسشویی ها موجود هست : 1 ) ماشین لباسشویی های سطلی با درپوش و سبد شستشوی عمودی 2 ) ماشین لباسشویی های خودکار با سبد شستشوی افقی . هریک از این دو دسته ماشین لباسشویی مزایا و معایب اختصاصی به خویش را دارا هستند .

ماشین لباسشویی های سطلی از یک همزن برای به جنبش در آوردن خرقه ها به کار گیری می نمایند . همزن یک وسیله عمودی ست که در اواسط سبد جای‌دارد و دارنده برآمدگی هایی ست که به وسیله آنان به جنبش کردن جامه ها امداد می نماید . همزن جهت تکان را در سوی محور عمودی تغییر‌و تحول می‌دهد . این مدل تکان , ساخت اصطکاکی می نماید که ماشین لباسشویی های سطلی با استعمال از آن جامه ها را پاک می نمایند . در بعضا جور ها در صدر همزن توزیع کننده قابل انعطاف کننده جامه نیز قراردارد .

تعمیرات ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی های خود کار از پدال برای تولید مسیری کوتاه از اطراف باطن سبد درسمت راءس آن , به کار گیری می نمایند . پدال ها امداد می نمایند که خرقه ها در درون سبد جنبش نمایند و زمانی سبد میچرخد , آب را نیز می زنند . مثل عملی که همزن در ماشین لباسشویی های سطلی انجام میدهد , پدال هم در ماشین لباسشویی اتومات با ساخت اصطکاک , به پاک کردن خرقه ها یاری می نماید .

 

ماشین لباسشویی خود کار راندمان بالا به دلیل تاثیر کمتری که بر محیط زیست میگذارند , هر روزه بر محبوبیتشان افزوده می شود . این قضیه به‌این خاطر است که ماشین لباسشویی های راندمان بالا برای شستن جامه ها از آب و ماده شوینده کمتری به کار گیری می نمایند . یکی‌از معایب ماشین لباسشویی های خودکار این است که در حین آغاز سیکل شستشو , در را قفل کرده و تا پایان کار اذن گشوده شدن آن را نمی دهند . در حالی که درپوش ماشین لباسشویی ها سطلی هر زمان که بخواهید جامه ها را تحلیل نمایید و یا این که چیزی بیشتر نمایید , گشوده می شود .

اداره حفاظت از محیط زیست و دپارتمان انرژی امریکا بر روی خالق های اسباب و اثاث خانگی فشار نهاده اند تا وسایلی لبریز راندمان از لحاظ مصرف انرژی ساخت نمایند . این راندمان از برچسب انرژی آن وسایل معین می شود که بایستی دستکم استاندارد موردنیاز را داشته باشد . بیشتر ماشین لباسشویی های راندمان بالا , خودکار میباشند . آفریننده ها به کار گیری از شوینده های منحصر به فرد ماشین لباسشویی های راندمان بالا را پیشنهاد کرده اند ; چون کف را به مقدار مایحتاج ایجاد می نمایند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی