آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بررسی مزایا و کاربرد ووچر پرفکت مانی

 

می توان به زبان ساده ، ووچر را مانند کارت های هدیه که توسط بانک ها ارائه می شوند در نظر گرفت. برای دریافت کارت های هدیه بانکی ، کافی است به بانک مراجعه کنید ، مبلغ مورد نظر کارت هدیه خود را به متصدی یکی از باجه های بانک پرداخت نمایید و کارت هدیه خود را بدون این که حتی حسابی در آن بانک افتتاح کنید دریافت نمایید.

ووچر نیز مانند کارت های هدیه است ، می توانید این کوپن دیجیتال را بدون داشتن حساب دریافت نموده و از آن برای پرداخت های آنلاین خود استفاده کنید.

 

هزینه ایجاد حساب پرفکت مانی؟

Perfect money مثل بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، روی موارد امنیتی و جلوگیری از پولشویی تاکید زیادی دارد. برای همین افتتاح حساب ووچر پرفکت مانی وریفای شده ممکن است کمی پرچالش باشد.

بسیاری از شرکت‌ها با توجه به همین موضوع با مبلغی کم برای مشتریان مختلف حساب پرفکت مانی وریفای شده افتتاح می‌کنند.

همچنین اگر کاربر بخواهد کد ووچر پرفکت مانی داشته باشد، این مورد هم به بندهای قرارداد اضافه می‌شود و  معمولاً هزینه‌ی اندکی برای آن دریافت می‌شود.

پرفکت مانی

کاربردها و مزایای ووچر پرفکت مانی :

برای انتقال پول به وسیله ووچر پرفکت مانی نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی نیست.

با داشتن ووچر پرفکت مانی نیاز شما به داشتن یک حساب پرفکت مانی و علاوه بر آن کارمزد هایی که موقع انتقال از شما کسر می شود حذف می شود.

 

در مواقعی که شما نمیخواهید اطلاعاتی از خودتان موقع انجام تراکنش یا خرید ثبت شود، یا اطلاعات حساب پرفکت مانی تان مخفی بماند استفاده از ووچر پرفکت مانی بهترین گزینه می باشد.

در بیشتر سایت هایی که درگاه پرفکت مانی دارند امکان شارژ شدن بوسیله کد ووچر هم وجود دارد.

 

اگر در سایتی میخواهید از طریق ووچر شارژ کنید دیگر نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی نیست، و علاوه بر آن کارمزد اضافه هم پرداخت نمی کنید.

همانطور که شما بدون استفاده از حساب پرفکت مانی میخواهید ووچر را جهت انجام یک معامله بگیرید ، طرف مقابل شما هم می تواند بدون نیاز به حساب پرفکت مانی آن ووچر را از شما بگیرید و مستقیما جای دیگری استفاده کند، یا به شخص مورد نظرش انتقال دهد.


بنابراین ووچر پرفکت مانی مشابه پول نقدی است که دست به دست میچرخد تا زمانی که در یک حساب وارد شود.

 

کارت شارژ پرفکت مانی

 ووچر پرفکت مانی یا همان کارت شارژ پرفکت مانی مقداری از پرفکت مانی شما خواهد بود که دارای دو شناسه است. یک عدد ده رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی.

 

چند نکته در رابطه با ووچر پرفکت مانی

perfect money تاریخ انقضا ندارند. بنابراین فرد می‌تواند در هر زمان از آن‌ها استفاده کند. (برخلاف کد ووچر که تاریخ مشخصی دارد.)

کد فعالسازی ووچر را در جای مطمئنی قرار دهید تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

به نکات مختلف ایمنی حساب مثل توجه به url صفحه برای انجام تراکنش، استفاده از جیمیل ایمن برای احراز هویت و… دقت کنید تا گرفتار هک شدن حساب نشوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی