آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ

روش های متداول باروری اسپرم

بررسی اجمالی
مردانی که نگرانی های باروری دارند، مانند مشکل در باردار شدن، یا تمایل به جلوگیری از بارداری دائمی، باید با اورولوژیست خود در مورد گزینه ها صحبت کنند. روش های باروری برای کمک به مردانی که قادر به انزال اسپرم سالم نیستند در دسترس هستند.

روش های بازیابی اسپرم، که شامل رویکردهای مختلف برای آسپیراسیون اسپرم و استخراج اسپرم با جراحی است، برای برداشت اسپرم سالم از بیضه ها انجام می شود. مراحل به دقت زمان بندی می شوند تا با چرخه لقاح آزمایشگاهی (IVF) یا برداشت تخمک های شریک زن همزمان شود.

ناباروری

مردانی که به دلیل آسیب نخاعی یا سایر مشکلات نمی توانند انزال کنند، ممکن است از دو روش درمانی بهره مند شوند: تحریک ارتعاشی آلت تناسلی یا انزال الکتریکی. این تکنیک های باروری غیر تهاجمی از ارتعاشات یا تحریک الکتریکی برای انزال سریع استفاده می کنند تا بتوان اسپرم های سالم را جمع آوری کرد.

اگر به جای آن هدف جلوگیری از بارداری باشد، روشی به نام وازکتومی معمولاً می‌تواند در مطب پزشک با بی‌حسی موضعی انجام شود. این یک شکل بسیار مؤثر از کنترل بارداری است، زمانی که پزشک موفقیت آن را تأیید کرد. روش‌های معکوس وازکتومی برای مردانی که نظرشان تغییر می‌کند و می‌خواهند باروری را بازگردانند - یا برای درصد بسیار کمی از مردانی که وازکتومی برای آنها درد مداوم ایجاد می‌کند، در دسترس است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی