آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

ماشین لباسشویی،به برهان معاش مالامال مشغله مدرن , انجام بعضا شغل های منزل نیاز به به کار گیری از وسایل کاربردی دارااست . یکی‌از این شغل های وقت‌گیر شستن لباس‌هاست .

 

 به دلیل بالارفتن بها اتومبیل لباسشویی و به‌دنبال آن ارتقا ارزش تعمیر و نگه‌داری , در صورت اعتنا به چند نکات پیشین از مبادرت به خرید این دستگاه‌ها , می‌توان از تولید ایراد و صرف هزینه‌های بالا در آتی اجتناب کرد .

به نقل از ایسنا , بنابر اعلام مغازه اینترنتی زنبیل , در‌این گزارش تلاش داریم با بررسی اشکال مدل‌های لباسشویی و مقایسه آنها , به شما در خرید اتومبیل لباسشویی امداد کنیم . در آخر هم فروشگاهی را معرفی خوا هیم کرد که تجربه خرید با اینترنت لذت‌بخشی را به شما کادو خواهد بخشید .

اشکال مدل‌های اتومبیل لباسشویی :

ماشین‌های لباسشویی به سه گونه کلی تقسیم‌بندی می شوند : درب از جلو , درب از بالا و دوقلو .

ماشین‌های لباسشویی درب از بالا :


درین مدل‌ها محیط شست و شو به صورت مخزنی است که پس از مالامال شدن با آب , توسط یک همزن دوران لباس‌ها را آغاز کرده و استارت به شستن آنان می‌نماید . مدل‌های نو ماشینلباسشویی‌های درب از بالا که به مدل‌های HE دارای اسم و رسم می باشند , از چرخش لباس‌ها به جای پیچاندن آنان استعمال میکنند و به همین منظور با مصرف کم انرژی , کیفیت شست و شویی شبیه با مدل‌های درب از جلو مهیا می‌نمایند .
ماشین های لباسشویی درب از جلو :

این مدل‌ها که در سال‌های اخیر ترویج بیشتری پیدا کرده‌اند , نسبت به مدل‌های درب از بالا مصرف انرژی به مراتب کمتری دارا هستند . بعلاوه نیازی به لبریز شدن محیط برای انجام شست و شو نیست و به همین منظور در‌این مدل‌ها , مصرف آب نیز کمتر است . در شرایطی که دستگاهی تعیین فرمایید که سرعت کم آب کن آن بالا خیس از1200 بدور بر دقیقه باشد , لباس‌هایی که تحویل می گیرید نیز به مراتب خشک‌تر از مدل‌های درب از بالا خواهد بود .


ماشین‌های لباسشویی دوقلو :


ماشین‌های لباسشویی دوقلو , در عین این‌که گنجایش بالایی دارا هستند , البته مصرف آب و مواد شستشو در آن ها بالا نیست . این مدل‌ها غالبا دارنده کم آب کن سریعی میباشند که سبب می شود زمان خشک‌شدن لباس‌ها نسبت به دیگر مدل‌ها کمتر باشد .
بعد از شناخت با گونه های جور های اتومبیل لباسشویی , می بایست با تجهیزات کاربردی آنها آشنا گردید . کمپانی‌های مطرحی همچون ال جی و سامسونگ تحت عنوان شرکت‌های پیشتاز در معرفی به روزترین فناوری‌های به کار رفته در اسباب و اثاث خانگی شناخته می‌شوند . پس حتمی است با جدیدترین فناوری‌های اتومبیل لباسشویی ال جی و سامسونگ آشنا شده و بوجود چنین امکاناتی در دستگاهی که قصد خرید آن را دارید , اعتنا نمایید .
بررسی تسمه‌ای یا این که غیر تسمه‌ای بودن موتور اتومبیل لباسشویی که در میزان لرزش دستگاه موءثر است , برچسب انرژی برای دور اندیشی از میزان مصرف برق , سرعت گردش خشک‌کن , حداکثر میزان حرارت آب , قابلیت و امکان شستشوی بخار , تایمر توسعه یافته که با به کارگیری از آن در کنار پیکربندی متعدد برای گردش موتور می‌توان زمان شستشو را هم معلوم کرد از مهم ترین این موردها می باشند .
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی