آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

آموزش، محصولات فروشگاهی، خدمات، تعمیرات

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۰۰ ب.ظ

آموزش بیت کوین

آموزش بیت کوین

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی تکنولوژیی ای بپردازیم که کم تر افرادی وجود دارند که از ان استفاده می کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با این تکنولوژی آشنا شوید.

در ادامه مقاله آموزش بیت کوین به این موضوع می پردازیم، تکنولوژی بیت کوین تقریبا در سال 2009 بود که توسط فرد یا گروهی افراد برنامه نویس که درباره هویت آنها مستنداتی وجود ندارد، اختراع شد. در حالت کلی لازم است تا بدانید که بیت کوین چیست پس از آن به راه های به دست آوردن این تکنولوژی می پردازیم.

بیت کوین

بیت کوین پول و یا ارز الکترونیکی است که به صورت الکترونیکی به انتقال پول می پردازد. این شبکه تحت هیچ گروه و ارگان خاصی کنترل نمی شود در واقع ساختار این شبکه به گونه ای بوده که کنترلی بر روی این شبکه اعمال نشود. برای داشتن این تکنولوژی باید از صرافی ها و یا از اشخاص آن را بخرید.

 

برای اولین انتقال ارز خود نیاز به کیف پول دارد که خوب هم میتوانید از کیف پول های آنلاین استفاده کنید و یا برنامه ی آن را بر روی گوش یخود نصب کنید. اگر در باره امنیت آن بپرسید باید بگوییم که هیچ یک از این دوحالت از امنیت کامل  برخوردار نیست چرا که این کیف پول های انلاین ممکن است مورد هک قرار بگیرد و یا هارد دستگاه شما خراب باشد.

 

به هر حال این تکنولوژی از برتری بالاتری نسبت به عملکرد های امروزه ما دارد چرا که برای استفاده از این شبکه نیاز به ارائه اطلاعات شخصی خود نمی باشید و از سرعت بالایی در انتقال پول برخوردار است .

 

شاید برای شما جالب باشد که یکی دیگر از ویژگی های آن انتقال و حمل و نقل آسان می باشد. در واقع شما هر مقدار پول و ارز را که بخواهید می توانید به راحتی در یک فلش مموری جابه جا کنید و خطر دزدیدن پول خود را نداشته باشید. 

منبع:

https://darikland.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی